Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

ΣΤΟ ΚΑΛό ΝΑ ΠΑΣ...
Στον Γιώργο Ηλία Διόλα († - 15/11/2017)
Στο καλό να πας...
στο καλό να πας, τατά μου...
ήσουνα σεμνός,
άνθρωπος σωστός,
"Γεια σου!", λεβεντιά μου.
Στο καλό να πας...
στο καλό να πας, τατά μου...
σ' έχω προσευχή.........
μέσα, στην ψυχή....
κι όνειρ' ανθηρά μου.
Στο καλό να πας...
στο καλό να πας, τατά μου...
σαν στη γειτονιά,
κλαίν' τα γιασεμιά...
τα λευκάσπιλά μου.
Στο καλό να πας...
στο καλό να πας, τατά μου...
θάλασσα πλατιά,
μια γλυκολαλιά,
θα 'σαι στην καρδιά μου.
Στο καλό να πας...
στο καλό να πας, τατά μου...
τέλος, η ζωή...
πλέον, σ' άλλη γη...
φεύγεις... ξάγναντά μου.
Στο καλό να πας...
στο καλό να πας, τατά μου...
δώσε δυο φιλιά...
ένα στη μανά
κι ένα στον μπαμπά μου.
κουμΕττος κ.
(15/11/17 - 11:56, λευκωσία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου