Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

ΟΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜέΝΟΙ ΓΟΝΕίΣ ΜΟΥ
Οι γονείς μου... έζησαν κι απέθαναν, εγκλωβισμένοι, στον Κορμακίτη τους. Επέλεξαν να μείνουν, εκεί, μετά το 1974. Αυτό, φυσικά, είχε και τις συνέπειες του. Αμέσως, μόλις έκαναν την επιλογή τους... έχασαν τα πόδια τους, μιας και δεν τους χρειάζονταν, πλέον, να πάνε, πουθενά. Ακολούθως, έχασαν το στόμα τους, μιας κι εκεί που ζούσαν... δεν μπορούσαν να πουν αυτά που ήθελαν, αυτά που ένιωθαν. Στη συνέχεια, έχασαν και τα μάτια τους κι ύστερα και τ' αυτιά τους και τη μύτη τους. Βλέπετε... ούτε έβλεπαν, ούτε άκουαν... κι ούτε μπορούσαν να μυριστούν τι γινόταν στον υπόλοιπο κόσμο. Κι εντέλει... έχασαν και το κεφάλι τους, αφού τίποτα δεν είχε, πλέον, επάνω... αλλά κι ούτε και να σκεφτούν τους επέτρεπαν. Έτσι, λοιπόν, πήγαινα και τους έθαβα..... ακέφαλους και με χωρίς πόδια..... με μόνο χέρια. Και σ' αυτά... περασμένες χειροπέδες. Οι γονείς μου... έζησαν μαρτυρικά... έζησαν ηρωικά.... και θάφτηκαν στον τόπο τους. Ξέρω! Θα μου πείτε: "Αφού πόδια δεν είχανε... κι αλλού δεν μπορούσανε... να πάνε". Κι έχετε...... δίκιο. Εσείς... πάντα, έχετε δίκιο. Εγώ, όμως....... το αναζητώ, ακόμη.....
κουμΕττος κ.
(18/11/17 - 07:55, λευκωσία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου