Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Η ΔΙΚΙά ΜΟΥ Η ΦΩΝή.....
Η δικιά μου η φωνή......
ξεπηδά απ' την καρδιά μου,
δεν περνά από το νου,
απ' των φόβων τα στενά μου.
Η δικιά μου η φωνή....
δε γνωρίζει άλλο δρόμο,
ό,τι νιώθει θα σ' το πει,
την αλήθεια έχει νόμο.
Η δικιά μου η φωνή.....
την αγάπη, για σημαία....
έχει, πάντα... κι αψηλά...
ανεμίζεται γενναία.
Η δικιά μου η φωνή....
δεν ενδίδει στην ξεφτίλα,
ξέρει να 'χει αντοχή....
στων εμπόρων τη σαπίλα.
Η δικιά μου η φωνή....
δεν αρέσκεται στο ψέμα,
έχει τόλμη και πυγμή...
κι εντιμότητα στο αίμα.
Η δικιά μου η φωνή...
στην ανάγκη, δίπλα, στέκει....
έχει μπέσα και τιμή,
στης φιλίας της το στέκι.
Η δικιά μου η φωνή.......
κι αν το βάθος την ορίζει,
σ' επιφάνειας νερά...
ο καθείς, την αντικρίζει.
κουμΕττός κ.
(19/5/17 - 19:17, λευκωσία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου