Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

KύΠΡΟΣ ΜΟΥ... ΑΧ, ΚύΠΡΟΣ ΜΟΥ...

Ποιας ανέντιμης κομπίνας...
έπεσες, νησί μου, θύμα;
Και μια λάμα γκιλοτίνας...
σ' έκοψε στα δυο... τι κρίμα!
Ποιας αυγής μετανιωμένης
κόρη έλαχε να γένεις...
δίχα μουσική τραγούδι,
δίχα ευωδιά λουλούδι;
Ποιου κλεμμένου Παραδείσου
κουβαλάς την ειμαρμένη...
κ' η παρθένα η τιμή σου...
στους αιώνες βιασμένη;
Ποιου χειμώνα η αγκάλη
σε αγκάλιασε και πάλι...
πότε θα 'ρθουν καλοκαίρια,
δίχα όπλα και μαχαίρια;
Κύπρος μου... αχ, Κύπρος μου...
ψυχή μου και ζωή μου,
Κύπρος μου... αχ, Κύπρος μου...
φωνή, σιωπή, πνοή μου...
Κύπρος μου... αχ, Κύπρος μου...
πανέ-πανέμορφή μου,
Κύπρος μου... αχ, Κύπρος μου...
αχ, τέλος μου κι αρχή μου!
κουμΕττος κ.
(25/3/15 - 18:58, λευκωσία)
_____________________________________
Θα έπρεπε να το ξέρεις, Κύπρος μου
—είσαι νησί.....
κ' η μοίρα σου το 'χει.................
να παλεύεις με τα κύματα...
κουμΕττος κ.
(16/2/14 - 18:34, λευκωσία)
______________________________________
[...]
- Τι να σου πω, Κύπρος μου;
Όσες φορές, μας είπαν.....
έρχεται η άνοιξη........ φάρσα ήταν!
κουμΕττος κ.
(9/11/16 - 19:34, λευκωσία)
______________________________________
Αχ, Κύπρος μου................
τιμωρημένη μαθήτρια
στη γωνιά τής Μεσογείου.
Για πόσο, ακόμη;
κουμΕττος κ.
(17/10/16 - 11:42, λευκωσία)


Απόσπασμα από την εκδήλωση, που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Μαρωνιτών Επιστημόνων Κύπρου με τίτλο: "Οι Κοινότητες τής Κύπρου τραγουδούν για μια Ενωμένη Κοινή Πατρίδα". Η εκδήλωση έγινε στον κατεχόμενο Κορμακίτη στις 24 Ιουνίου 2017 και ήταν υπό την αιγίδα των κ. Τάκη Χατζιδημητρίου και Ali Tuncay, που είναι επικεφαλής της Δικοινοτικής Τεχνικής Επιτροπής για την Πολιτιστική Κληρονομιά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου