Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 8 Απριλίου 2017

ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ
Στην Ιερουσαλήμ μια νύχτα Μυστικό κάλεσε Δείπνο,
λίγο πριν τη σταύρωσή Του κι ενός τριημέρου ύπνο.
Σ’ υπερώο μ’ Αποστόλους˙ ήτανε, εκεί, μαζί Του,
όλων έπλυνε τα πόδια, μέγιστη ταπείνωσή Του.
Λάβετε φάγετε ετούτο˙ εστί το σώμα Μου, ετούτο,
και πιείτε άπαντες ετούτο˙ εστί το αίμα Μου, ετούτο!
Την ταπείνωσή Του, όμως, Σίμων Πέτρος δεν εδέχθη
κι ο Ιησούς του απεκρίθη, για ακούστε τι ελέχθη:
“Aν τα πόδια σου δεν πλύνω, θέση δίπλα μου δε θα ’χεις,
θα 'σ' εκτός της Βασιλείας˙ ηττημένος Πίστης μάχης!”.
Aν είν' έτσι, Του 'π' ο Πέτρος -μ' αγωνία, πια, μεγάλη-
μη μου πλύνεις μόνον πόδια, πλύνε χέρια και κεφάλι.
Στο τραπέζι με αγάπη τούς μοιράζει την ευχή Του:
“Ταπεινά να ζείτε, πάντα!”˙ ήτανε η προτροπή Του.
Λάβετε φάγετε ετούτο˙ εστί το σώμα Μου, ετούτο,
και πιείτε άπαντες ετούτο˙ εστί το αίμα Μου, ετούτο!
“Στις Γραφές είναι γραμμένο, κάποιος σας θα με προδώσει,
σε σταυρόξυλο, επάνω, Δάσκαλό του θα καρφώσει!”
Τις ματιές τους απορία κ’ υποψία κυβερνάνε˙
ο Ιωάννης τον ρωτάει: “Πες, Κύριε μου, ποιος θα ’ναι;”
Ο Ιησούς του απεκρίθη: «Σ' αυτόν άρτο θα του δώσω,
βουτηγμένο, πριν, σε πιάτο˙ έτσι, θα τον φανερώσω!».
Άρτον έδωσε στον Ιούδα, λέγοντας μες στο αυτί του:
“Ό,τι έχεις τρέξε κάν' το!”, είπε προς το μαθητή Του.
Λάβετε φάγετε ετούτο˙ εστί το σώμα Μου, ετούτο,
και πιείτε άπαντες ετούτο˙ εστί το αίμα Μου, ετούτο!
Έδωσε στους μαθητές Του τελευταία συμβουλή Του,
ν' αγαπιούνται μεταξύ τους, σα δε θα 'ν' Aυτός μαζί τους.
Σαν αντέδρασε ο Πέτρος του 'πε: “Σίμων, ενθυμήσου,
πριν λαλήσει ο αλέκτορ, θα ‘ν’ η τρίτη άρνησή σου!”
Λάβετε φάγετε ετούτο˙ εστί το σώμα Μου, ετούτο,
και πιείτε άπαντες ετούτο˙ εστί το αίμα Μου, ετούτο!
Ποίηση: Κουμέττος Κατσιολούδης
Μουσική/Ερμηνεία: Πάτερ Ιωσήφ Σκέντερ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου